Veelgestelde vragen over monty

Filter op categorie
Staat uw vraag er niet bij?

Bel dan met onze klantenservice
op nummer 085-1304519
of mail naar info@monty.nl

Verlies & beschadiging

  1. Wat als Monty defect is?Bij de constatering van een defect kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken op 085-1304519. Wanneer de Monty als gevolg van het defect gerepareerd of vervangen moet worden maakt Monty B.V. een afspraak met u om een nieuwe Monty te leveren en de oude Monty mee retour te nemen. Uiteraard kunt u de Monty ook zelf retour sturen.
  2. Wanneer valt een defect onder de garantie?Voor Monty geldt de garantie gedurende de gehele initiële looptijd van het contract. In de algemene voorwaarden is terug te vinden welke schade wel en welke niet onder de garantie valt. Klik hier om naar de algemene voorwaarden te gaan.

Monty, het persoonlijke toezicht- en alarmeringssysteem

© 2018 Monty is een product van HealthKompas - alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Privacy statement - Algemene voorwaarden